Vrijwilligers informatie

Stichting 7VNTY7 is een organisatie die alleen bestaat uit vrijwilligers. De events organiseren we uit pure passie en doen alles in onze vrije tijd. Ons 'clubje' is inmiddels gegroeid tot 13 man, maar op bepaalde fronten zoeken we nog altijd hulp! Lijkt het jou leuk om iets voor ons te betekenen, schuw dan niet en neem eens contact met ons op.

Vacatures

We zijn constant opzoek naar vrijwilligers die een steentje bij willen dragen. Op dit moment zijn we specifiek opzoek naar iemand die ons kan ondersteunen bij het vinden van sponsoren, iemand die ons kan ondersteunen bij de promotiewerkzaamheden en vrijwilligers voor OMG! Festival. Mocht je zelf een talent bezitten dat niet in dit rijtje past of het gewoon leuk vinden om mee te draaien in onze stichting, stuur dan even een mailtje naar info@stichting77.nl want alle hulp is welkom!

Promotie team

Voor ons promotieteam zijn we opzoek naar iemand die onze ambassadeurs (vrijwilligers die posters plakken en flyers verspreiden) kan aansturen, kan inplannen en actief opzoek gaat naar nieuwe ambassadeurs. Je denkt mee hoe we onze promotie een extra boost kunnen geven en je bent onderdeel van het team 'PR & Communicatie' van Stichting 7VNTY7.

Sponsoring team

Aangezien wij een vrijwilligersorganisatie zijn, kunnen we eigenlijk niet draaien zonder sponsoren. Daarom gaat er veel tijd zitten en het actief werven van sponsoren. Op dit moment kunnen we daar dus goed ondersteuning bij gebruiken.

Werken op OMG! Festival

We zoeken vrijwilligers van 18 jaar en ouder die ons kunnen ondersteunen bij de verschillende werkzaamheden die komen kijken bij het organiseren van OMG! Festival. Denk hierbij bijvoorbeeld aan barwerkzaamheden.