Verhuur

Door de jaren heen hebben we aardig wat materialen bij elkaar weten te sprokkelen. Denk hierbij aan meshdoeken in verschillende kleuren, signing en andere decoratiematerialen. Deze materialen zijn voor een zeer scherpe prijs te huur en als u voor de eerste keer bij ons huurt krijgt u zelfs 20% introductiekorting. Benieuwd naar het aanbod?

Bezoek onze verhuur site

Meshdoeken

We hebben een flinke voorraad meshdoeken (of meshbanners) in ons bezit. We verhuren deze doeken voor slechts €5,- per stuk, waarmee we een van de goedkoopste partijen van Limburg zijn. De doeken zijn er in de kleuren zwart, grijs, rood, oranje, blauw, groen, geel en roze en zijn 200x200cm groot. Van de kleuren geel en oranje hebben we ook doeken van 300x200cm.

Bekijk onze meshdoeken

Signing

In ons assortiment zitten ook een aantal signing banners. Denk hierbij aan nooduitgang, EHBO en kassa banners. De nooduitgang en EHBO banners hebben de afmeting van een standaard bouwhekwerk en de kassa banners hebben de afmeting van een opzethek.

Bekijk onze signing banners

Overig

Ook hebben we een aantal plasgoten in de verhuur. Deze zijn vrijstaand, gemaakt van RVS en er kunnen 4 man tegelijkertijd aan staan. Daarnaast hebben we nog een flink aantal andere deco objecten (waaronder 2x2m panelen in verschillende patronen). Deze staan nog niet op de website, maar neem gerust contact op om een keer in ons magazijn te komen kijken.

Bezoek onze verhuur site