Over Stichting 7VNTY7

In september 2012 stak een groep muziekliefhebbers uit Horst aan de Maas de koppen bij elkaar om hun krachten te bundelen voor het opzetten van een eigen 'Dance Festival' in Noord-Limburg. De eerste stap werd gezet door het oprichten van Stichting 7VNTY7. Vanuit deze stichting worden de evenementen georganiseerd. Op geheel vrijwillige basis zet iedereen van het organisatieteam zich in voor het slagen van de evenementen. Binnen ons team zijn de nodige kwaliteiten, kennis en visie aanwezig om vol vertrouwen aan de slag te gaan met ambitieuze projecten. Door in onze organisatie nadrukkelijk werk te maken van lokale (en regionale) betrokkenheid zijn we met ons evenement van toegevoegde waarde voor de samenleving.

Stichting 7VNTY7 staat voor kwaliteit, verbintenis en beleving! Elke vorm van ondersteuning om onze plannen te realiseren is welkom. Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op!

Ons team

De gezichten achter Stichting 7VNTY7:

Wouter Janssen

Allround & Decor

Elke Pijpers

Vrijwilligers

Lijkt het jou leuk om deel uit te maken van ons team? Neem dan eens contact met ons op via info@stichting77.nl