Events

In 2013 zijn we gestart met het organiseren van OMG! Festival. Met veel plezier hebben we afgelopen jaar onze 4e editie mogen organiseren. De eerste drie jaar vond het event plaats op het ruiterterrein in Kronenberg. Om meer bezoekers te gaan trekken en te zorgen voor een betere bereikbaarheid hebben we in 2016 de keuze gemaakt om te verhuizen naar het bedrijventerrein Berghem in Sevenum. Sinds maart 2016 hebben we er een nieuw event bij: OMG! Indoor in de Mèrthal in Horst. De zaterdag verkocht ruim vantevoren uit en we kijken vol trots terug op deze eerste editie.

Voor 2017 zijn zowel OMG! Indoor als OMG! Festival al ingepland. Op 10 & 11 maart gaan we wederom de Mèrthal in. Meer informatie kan gevonden worden op http://indoor.omgfestival.nl. Op 7 & 8 juli vindt OMG! Festival voor de 5e maal plaats, op het bedrijventerrein Berghem in Sevenum. Meer informatie over het festival vindt je op http://www.omgfestival.nl.

• 29 juni 2013

OMG! Festival

De eerste editie van OMG! Festival. Een groot Amerikaans huis vormde het decor van de mainstage, met artiesten als The Partysquad, La Fuente & Zany.

• 28 juni 2014

OMG! Festival

De tweede editie van OMG! Festival hebben we flink uitgepakt met namen als Juicy M, LNY TNZ, FeestDJRuud & Paul Elstak. Op vrijdagavond organiseerden we een 80's party.

• 20 juni 2015

OMG! Festival

In 2015 was de grootste verandering de toevoeging van de WTF?! stage en met succes! De mainstage werd voorzien van indrukwekkende deco en deze editie hadden we oa: Jebroer, Dune & Lady Bee.

• 4 & 5 maart 2016

OMG! Indoor

In 2016 haalden we OMG! naar binnen. Early hardstyle op de vrijdag en EDM / Eclectic op de zaterdag. Het was een ongekend succes en de zaterdag was al ruim vantevoren uitverkocht.

• 17 & 18 juni 2016

OMG! Festival

Nog een verandering in 2016: we verhuisden naar een nieuw terrein. Met een verdubbeling van het aantal bezoekers en de nieuwe freestyle friday, kijken we terug op de meest geslaagde editie tot nu toe!